vivre.ro

joi, 16 iunie 2011

Povestea penultimului job

Am inceput sa va povestesc despre angajarea mea din vara anului trecut. Este vorba despre un minunat job pentru care am aplicat printre multe altele, caci eram speriata ca nu voi gasi loc de munca, fiind proaspata absolventa. Fiind proaspat promovata in cadrul TIFF-ului, o experienta extraordinara despre care va voi povesti mai multe maine, ca imi place sa va tin in suspans, am fost invitata sa ma prezint la un interviu in Cluj, unul printre multe altele, la o firma de brokeraj pentru City Bank si Raiffaisen, a carei domeniu de activitate sunt cardurile de cumparaturi.
Toata smecheria era sa vizitam cat mai multe companii si sa abordam cat mai multi angajati ca sa ii convingem de necesitatea acestor minunate carduri de cumparaturi. Ca sa fiu mai exacta, eu faceam carduri pentru Raiffaisen. Oferta nu era rea, era chiar avantajoasa, beneficiile beneficii si per ansamblu o oportunitate de a face treaba buna. Partea proasta a fost ca lumea era deja satula de banci si de ce aveau ele de oferit. De multe ori usa se inchidea chiar in nasul meu, fara ca persoana de cealalta parte a ei sa auda ce aveam de spus. Dar asta ma facea sa fiu si mai ambitioasa. Nu recunosc latura asta a mea, dar spre surprinderea tuturor, a fost solutia si pentru ca eu sa reusesc sa ma mai scap de cateva kilograme.
Dar toate minunile, la mine, tin fix trei luni (sper sa nu se intample la fel si cu actuala mea slujba). Ca urmare, dupa cele trei luni mi-am dat demisia. Mi-am propus sa nu va destainui motivul plecarii mele si nu am sa o fac. Va povestesc doar partile bune. Colectivul de colegi a fost unul in care m-am simtit extraordinar si de care nu am cum sa ma plang. Si de aceasta experienta ma leaga amintiri placute si ma bucur ca am reusit sa invat foarte multe lucruri noi.
Cu aceasta ocazie pup tot TMB-ul, sper sa ajunga sa urmareasca si ei acest blog si mai sper sa am ocazia sa ii reintalnesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!