vivre.ro

joi, 22 decembrie 2011

O reclama buna, cum nu am vazut de mult timp

Asa cum poate stiti si voi, eu sunt pasionata de reclame si, in general, de tot ce inseamna publicitate. De aceea, de curand am vazut o reclama care mi-a atras atentia prin originalitate si simtul umorului.

Il urmariti si voi, desi nu cred ca va este necunoscut...



Gata?

Acum? Bun... Poate ca nu veti fi de acord cu mine... dar mi se pare o reusita a Romtelecom. Si pana la urma si pachetul pe care il promoveaza este foarte bun.
Pretul 59 lei pentru Pachetul Anului este foarte bun si accesibil pentru toata lumea. Insa atentie! Acesta este valabil doar pana in 31 ianuarie 2012. Dupa aceasta data, cel mai probabil, vor aparea alte oferte. ;))
Partea cea mai buna din acest pachet este multitudinea avantajelor serviciului Dolce interactiv. Prin acesta toata lumea beneficiaza de un meniu foarte bine structurat care inlesneste activitatea persoanelor din casa. Apropo de asta, stiati ca fiecare persoana poate sa aiba profil separat? Aceasta optiune ajuta parintii care doresc sa acorde copiilor acces la anumite programe.
Inca o optiune foarte interesanta este "Filmoteca", care ne ajuta sa ne alegem filmele, sa le sortam pe categorii de interes, de unde sa le alegem in momentul in care le vizualizam. De asemenea se poate verifica disponibilitatea serviciului Dolce Interactiv, prin accesarea unui simplu link. Si mai are multe optiuni care va fac viata mai usoara, dar va las sa le experimentati.
Cam atat... mai multe puteti sa aflati pe site si din videoclip. Asa ca.. vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!