vivre.ro

vineri, 16 decembrie 2011

Povestea Social Media Summit - Partea a II-a

Dupa mult asteptata pauza de cafea datatoare de energii nebanuite, a inceput a doua conferinta cu Manafu. Aceasta a fost dedicata companiilor.
Ca sa intelegem mai bine ce inseamna o criza de imagine, Cristian Manafu l-a scos din sala pe domnul Cristian China Birta, pentru ca dupa revenirea lui in sala toti participantii la summit sa il surprinda cu huiduieli. Era interesant sa vedem si o reactie din partea lui Chinezu pentru a repara aceasta criza de imagine.
Georgiana Gheorghe ne-a prezentat campaniile Danone Cremosso, foarte reusite de altfel. Domnul Tarta cu lamaie si Domnul Tiramisu au facut deliciul privirilor multor doamne (ca si Grant McKenzie de doamnele si domnisoarele prezente la summit, dar asta sa nu o mai spuneti la nimeni). A nu se intelege ca nu am fost atenta la ceea ce a spus saracul om. Am inteles totul, mai ales in timp ce ma chinuiam sa nu uit ce vroiam sa il intreb, caci eu am darul asta. Si ghiciti ce... intrebarea o aveam cam de pe la inceputul expunerii sale. Aici m-am prins ca pozitionarea mea era proasta. Saracu Manafu'. Dar sa stiti ca nu m-am inmuiat deloc cand mi-a spus ca am pus o intrebare foarte buna. Nu... da de unde... Noroc ca am reursit sa fiu atenta la raspuns.
Dar sa trecem peste asta, ca si eu am trecut repede.
Si acum... pauza de masa pana luni cand vine partea a III-a. Aveti si aici lista intreaga cu speakerii celei de-a doua conferinte.


12.00-13.30 Conferinta 2: Social Media pentru Companii
Care sunt strategiile potrivite pentru a folosi la maxim oportunitatile oferite de social media pentru companii? Cum sa folosesti platformele cheie in social media pentru business-ul tau? Cum implici bloggeri intr-o campanie de marketing? Ce asteapta companiile de la social media?
Speakeri
Georgiana Gheorghe, Corporate Communication Manger, Danone
Mihaela Nicola, CEO, The Group
Grant McKenzie,
Vice- Presedinte de Marketing, Ursus

Cristian Manafu, Social Media Consultant, The Connector & Partners
Dragos Stanca, Managing Partner, Q2M
Calin Biris, Marketing Manager, Trilulilu
Moderator: Marta Usurelu, Redactor Sef, revista Biz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!