vivre.ro

luni, 27 februarie 2012

Primul premiu pe care il castig

Am inceput ziua atat de prost incat nici nu am crezut ca va fi ceva de capul meu azi si, cu atat mai putin, nu m-am asteptat sa marchez un record al vietii personale. Acesta consta in faptul ca am castigat primul premiu... ever.
Pentru aceste lucru trebuie sa multumesc in mod special companiei Farmec, de la Cluj, care a lansat campania #farmeculromanesc pe Twitter, pentru care am scris cateva idei fara a stii ca este vorba si de un premiu la mijloc. Doar aveam cateva idei pe care tineam sa le impartasesc.
Trebuie sa marturisesc ca, dupa mine, aceasta este o companie care va fi mereu in sufletul romanilor si a ardelenilor, in special.
Mor de nerabdare sa vad ce surpriza ma asteapta. Cred ca se observa asta. Nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!