vivre.ro

joi, 3 decembrie 2015

Si, totusi, a fost si incaltaminte...

M-am grabit sa spun ca e primul an in care nu imi cumpar incaltaminte de Black Friday.
Partial, e adevarat, pentru ca nu eu le-am cumparat, ci doar le-am ales. Pana la urma mi-au fost facute cadou. Si nu a fost un Black Friday propriuzis, ci zilele de reduceri care se tin dupa el ca o umbra.
La noi, romanii, nu ne place ca lucrurile bune sa dureze putin, asa ca le lungim. Lungim petrecerile pana in zori, lungim zilele de nastere o saptamana, lungim sarbatorile cu mai multe zile libere, iar acum, lungim zilele de Black Friday. Nu de alta, dar, pe semne, ne place sa lungim totul pana ne plictisim. Noi nu terminam in glorie, ci mergem pana la epuizare. Epuizare de forte, epuizare de stocuri, epuizare de resurse.

Revenind la povestea noastra, trebuie sa marturisesc ca e frumos asa, sa primesti un cadou pe care ti-l alegi in prealabil. Doar ca nu mai este surpriza la fel de mare. Si problema la mine este ca ador surprizele.
Bineinteles, sper sa nu am parte de surprize neplacute, dar pentru astea am un sistem.
Poate stiti, motoul meu este ”Nu-ti face iluzii ca sa nu fii dezamagit”. Nu intotdeauna imi iese, dar incerc sa nu ma las afectata prea mult de neplacerile care imi este dat sa le experimentez si daca, totusi, ma surprind cand nu sunt in garda, incerc sa trec foarte repede peste ele. Unii ar spune ca este naivitate sau nepasare. Eu spun ca este un sistem prin care nu ma las calcata in picioare de sentimente negative, pentru a putea sa imi pastrez optimismul si pozitivismul cu care m-am impacat atat de bine pana acum. Imi place sa rad de viata si sper sa o fac mult timp de acum inainte.

UPDATE: Ca sa nu ma lase sa ma abat de la ce am scris mai sus, am primit informatia ca, cadoul meu nu va mai ajunge, pentru ca nu mai este pe stoc. Asa ca, am ramas la carti anul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!